Održana AVON "Šetnja za život"
Humanitarna kampanja AVON "Šetnja za život" obilježena je jučer središnjim događanjem na Cvjetnom trgu kada je oko 250 okupljenih sudionika, s polazišnim odredištem na Cvjetnom trgu, šetalo kroz Preradovićevu, Teslinu i Prašku ulicu do Trga bana Jelačića s povratkom na Cvjetni trg.
Cilj je kampanje slaviti život, osvijestiti javnost o važnosti borbe protiv raka dojke te prikupiti sredstva za Udrugu SVE za NJU!, udrugužena oboljelih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja. Program je vodila Barbara Kolar, Avonova ambasadorica i glasnogovornica akcije, a svojim sudjelovanjem podršku projektu pružili su građani i javne osobe, glumica Sanja Vejnović te voditelj i stilist Boris Kosmač. Sredstva namijenjena Udruzi SVE za NJU! su se prikupljala prodajom Avonovih majica s natpisom IDEM, koje su služile kao ulaznica za Šetnju, i drugih proizvoda posebno dizajniranih za ovu kampanju.
"Željela bih još jednom zahvaliti svima koji su se pridružili AVON "Šetnji za život" čijom se organizacijom Hrvatska po prvi put pridružila Avonovoj globalnoj inicijativi s ciljem pomoći ženama u borbi protiv raka dojke i time poduprli ovu plemenitu namjeru. Avonovo podizanje svijesti o nužnosti pravovremene brige za zdravlježena čini me ponosnom ambasadoricom“, rekla je Barbara Kolar.
Naime, počevši od 20. godine života, svaka bi žena trebala barem jednom mjesečno vršiti samopregled jer je tako moguće otkriti promjene u žljezdanom tkivu dojke. Također se preporuča i obavljanje kliničkog pregleda jednom godišnje. Mamografija se vrši prema preporuci liječnika nakon 38. godine života. Stoga AVON Šetnja za život želi ukazati na nužnost redovitog pregleda ultrazvukom i mamografijom, kao i samopregleda dojki.
"Točnost otkrivanja raka dojke doseže 98 posto izvođenjem ultrazvuka i mamografije za sve veličine tumora, dok je uspješno liječenje raka dojke moguće u više od 90 posto pacijentica ako se bolest otkrije na vrijeme. Stoga hvala Avonu na doprinosu osvještavanju javnosti o važnosti borbe protiv ove zloćudne bolesti i svima vama koji ste nas došli podržati“, rekla je Ljiljana Vukota, potpredsjednica Udruge SVE za NJU!.
"Rak dojke je u Hrvatskoj, gdje svaka 11. žena oboli od ove bolesti, najčešći oblik raka, a i najčešće je dijagnosticiran oblik raka kod žena diljem svijeta. Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, rak dojke je uzrok 502.000 smrtnih slučajeva u svijetu svake godine. Iako je napredak vidljiv, potreba za podizanjem svijesti i prikupljanjem sredstava za borbu protiv raka dojke i dalje postoji", rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Sredstva za borbu protiv raka dojke u okviru djelovanja Avonove Zaklade za žene, najveće korporativne filantropske zaklade za žene koja je dosad donirala više od 800 milijuna dolara za poboljšanje ženskog zdravlja i sigurnosti žena diljem svijeta, prikupljaju se AVON "Šetnjom za život" od 1998. u SAD-u te od 2005. u zemljama diljem svijeta. AVON "Šetnju za život" kompanija Avon prvi put ove godine organizira u Hrvatskoj.