ana
|
06.12.2002. 12:33
Mislim da bi dosta mladih ljudi zeljelo volontirati, bilo kako i bilo gdje. Samo nitko nije upoznat s adresama i brojevima telefona na koje se mogu obratiti. Isto tako, nitko nije objasnio koji su uvjeti volonterskoga rada, cemu smo obavezni kao volonteri, postoji li neko fiksno vrijeme. Uglavnom, moja poruke je: Pomoci, kako?
|
Ana Karlović
|
17.12.2002. 17:52
Poštovana, ovdje su ukratko predstavljene mogućnosti volonterskog rada na Hrabrom telefonu:
MOGUĆNOSTI ZA VOLONTIRANJE NA HRABROM TELEFONU
1. Uključivanje u edukaciju Hrabrog telefona: o telefonskom savjetovanju (pružanje psihološke podrške putem telefona) i problemu zlostavljanja (što je zlostavljanje..., kako prepoznati, što pitati, kako postupiti – pravna, socijalna pomoć, suradnja s policijom, državno odvjetništvo, sudstvo, upućivanje na psihoterapiju). Za 15-20 polaznika. 8 radionica tijekom mjesec dana. Uvjet: studenti 3. i 4. godine te apsolventi psihologije, defektologije, socijalnog rada, pedagogije i medicine.
2. Uključivanje u edukaciju o grupnom radu s djecom - za rad u Dječjoj kući Borovje (+ pomoć u organiziranju edukacije: pisanje, printanje, fotokopiranje, faxiranje, telefoniranje)
3. Rad s djecom u Dječjoj kući Borovje (Bože i Nikole Bionde 32, Borovje) – kreativne grupe: ples, pjevanje, likovna, novinarska, gluma; pomoć u učenju, grupe podrške za djecu s poteškoćama.
4. Pomoć u uređivanju i opremanju kuće (u fazi smo dodatnog opremanja i uređenja kuće)
5. Organizaciju seminara za stručnjake o zlostavljanju (kako prepoznati, pružanje podrške, upućivanje nadležnim službama, suradnja među strukama...), u kojima volonteri mogu prisustvovati (i dobiti certifikat) i pomagati na seminaru.
6. Prisustvovanje telefonskim pozivima na Sos liniji Hrabri telefon. Nakon edukacije i prakse – javljanje na telefon, pružanje podrške, savjetovanje, upućivanje prijava nadležnim institucijama, praćenje slučajeva, prisustvovanje obaveznim supervizijama barem jednom mjesečno, prisustvovanje doedukacijama volontera, kako bi usavršili znanje.
7. Ispomoć u ažuriranju web stranice Hrabrog telefona – priprema materijala, odgovaranje na mailove, uređivanje teksta, unos podataka u kompjutor. (www.hrabritelefon.hr)
8. Pomoć u pripremi stručnih članaka i brošura o zlostavljanju, odgoju, za djecu i roditelje. Organizacija objavljivanja brošura – kontakti s dizajnerima, tiskarama, školama koje žele materijale.
9. Pomoć u organizaciji humanitarnih akcija – s ciljem podizanja javne svijesti
10. Prevođenje stranih stručnih članaka s područja zlostavljanja – priprema i pomoć u znanstvenim istraživanjima.
Dežurstvo na telefonu traje 3 sata (3 smjene dnevno 9-12; 12-15; 15-18).
Vođenje grupe u Borovju: oko 2 sata.
Idealno uključiti se barem jednom tjedno, minimum 2 dolaska mjesečno.
Suradnja s volonterima drugih struka: psiholozi, defektolozi, socijalni radnici.
Kontakt broj telefona: 01 4826 051
kontakt: mail: info@hrabritelefon.hr
|